hemma.. ÄNTLIGEN!!

2009-06-05 @ 22:25:04
Idag har man varit i TOMELILLA nästan hela dagen. Då gick man på Boan me svärmor och köpte ALLT mellan HIMMEL och JORD! Vi passade även på att fika innan vi börja =) Får ju samla kraft =) sen gick jag och letade FÖRGÄVES efter en GÅSTOL till min lilla älskling,men dom var SLUT!! SLUUUUUUUUUUUUUUT! kan ni fatta d?! Fuck osså! så efter vårt shopande där drog vi vidare till  EM-möbler, inte den billigaste butiken i tomelilla.men jag hade bestämt mig, jag SKULLE ha en gåstol till min sessa... mycke riktigt hittade jag en där.. FÖR 600 KR!! BILLIGT ! den på boan hade kostan 300 ca..  men va då då? min älskling ska ha det BÄSTA! och lite till.. Efter de så gick vi in på Drängar och pigor eller vad de nu heter och köpte lite kläder till min ÄLSKLING så klart =)
Sen åkte vi hemåt.. men det kändes som om vi hade varit i tomelilla hala dagen..

Sen när man kom hem så ringde alla telefoner på en och samma gång kändes de som.. först mamma,sen pappa sen Pamela,, osv osv.. ja ni fattar.. sen efter de så va ju Emilia tvungen att prova GÅSTOLEN!! men vet ni vad?!? HON VA FÖR KORT!! NÄ!! so ja gått och letat och letat och sen va hon för KORT! Aja.. hon VÄXER till sig!
Hon blir ju bara 5 månader nu den 9..så vad kan man begära? Hon avguda den och lekte och hade sig, alltså, HON ÄLSKA DEN!

Nu ikväll så ska jag BARA ta de lungt,, för nästa vecka händer de en del kan ja lova..
ska in till malmö,tomelilla(igen) & ystad..

nä nu ska ja kolla en stund på tv och varva ner efter idag och efter de så ska ja sova..

ses<3


Kommentarer

Postat av: Tezzan

synd det där med gåstolen.. den på boan e godkänd av folksam o det senaste testet o har 3 lägen som man kan höja o sänka.. men lilla Emilia e ju lite kortare än Alicia..ti hi.. fast hon var ca 63 cm när hon började att gå i sin stol... men det blir säkert kanon bra sen när hon har växt till sig lite..ti hi.. Alicia vägdes o mättes i torsdags o hon vägde 9,4 kg o var 71 cm lång.. min stora lilla flicka..ti hi..men hon e ju oxå 6,5 månad redan.. tiden går ju så fort..hoppas att allt e bra..vi ses o hörs.. Pusso kram

2009-06-14 @ 11:03:55
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback