Retar upp mig!

2009-06-01 @ 21:22:38


Jag är SJUKT FÖRBANNAD fortfarande....

Vill ni veta något om OSSVARSÅGOD! FRÅGA PÅ!

FAN! Att man kan gå och RETA sig så på någon! Är det någon som vet hur man SLIPPER denna ILSKA?

mitt humör det ligger verkligen över den normala gränsen,
men jag får ju ta o hälla mig i skinnet,för ja har inte bara mig själv att tänka på..
jsg är ju som sagt  en MAMMA!

MÖDRAR  beter sig inte så som DU!!!

Nä.. nu är det slut på detta.. !

FUCK OFF säger ja bara!!

FUCK OFF!


Kommentarer

Postat av: hille

Jag håller verkligen med dig. Hade med blivit förbannad. Det e inte bra o hålla ilska inom sig. Känner ni personen/personerna ifråga väl ?

2009-06-02 @ 22:56:32
URL: http://www.nogg.se/HelenaNilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback