Tisdag! Bättre.

2009-06-02 @ 19:32:00
YES! Tro det eller ej men mitt humör ÄR bättre nu.. BARA jag inte tänker på de!

Idag har man haft mysigt me mamma,Paula & Emilia. Vi var & fikade på SJÖBJÖRNENS i Sjöbo. Enutav dem bästa cafeérna jag vet.  Dom som äger den är JÄTTE TREVLIGA! Iallafall så hade vi jätte mysigt, inte varje dag man fikar loss med dom =)
Efter de så gick vi & handlade.. Sen var dom tvugna att köra hem igen..
Så ja & Emilia gick hem.. Emilia var hungrig med så det passade jätte bra..

Sen nu ikväll har jag varit & SOLAT!! igen.. hehe..
 

Kan inte sluta nu ju.. Jag börjar få lite mer färg, det tar inte lång tid för mig att få förg nu när ja väl bröjar.. hehe..

Emilia kan SITTA UPP själv nu, snacka om att ja blev paff när jag såg henne sitta sjävl.. men gud vad skönt det kändes. ATT MIN LILLA FLICKA HÅLLER PÅ ATT BLI STOR!! kan ni fatta de?!

Nä nu får ja gå o mysa med min favorit prinsessa =)

ses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback