det har inte hänt..

2009-03-14 @ 17:44:21
det har inte hänt så mycket sen ja skrev sist,
jo, jag har vatt på akuten i igen, pga min JÄTTE roliga mage, ja håller på att bli riktigt GALEN nu asså!
Läkarna tar ALL sin tid,, men tänk på mig(
inte för att låta självisk)men ja har inte bara mig själv att tänka på.
Emilia kräver en hel den energi utav en, o  ska man gå o ha ont o va helt rystig i hela kroppen samtigigt , ja d e bäddat för att bli misslyckat!

A! ja blir så j*vla förbannad!! är trött på att gå o ha ont o va sjuk!!
Någon som vill ha min mage?!?!

Emilia leker för fullt i sitt bebygym. hon slår o håller fast dom, hon har inte riktigt kommit på att hon ska släppa för att dom ska gunga.. haha.. är jätte kul att se på,min lilla solståle!<3
hon "pratar" för fullt,inte bara med mig o Danne, utan med sina leksaker med, o så blir hon SUPER arg när hon itne får nått svar tillbaka, men lille vän, dom kan ju inte prata! hehe... ALLTSÅ är hon helt underbar!
skulle kunna göra allt för henne, tycker så synd om henne nu när ja e sjuk, ja kan  ju inte dansa me henne som ja brukar , mår så sjukt dåligt övre d.. men ed finns inget att göra åt d ,vi får ta dagen som den kommer..
hon leker nästan hela tiden ändå i sitt bebygym,eller så sitter hon i  sin bebysitter o är allmänt glad! ja, hon har inga bekymmer! d enda hon behöver tänka på är att få något "svar" utav sina saker.. ha ha ha!!
skämt o sidor, hon har allt hon behöver o lite till!

nä nu ska ja ta o gosa loss me Emilia o Danne..

ses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback