idag blir min lilla älskling 2 månader!

2009-03-09 @ 14:15:23
ja sitter här o e helt gråtfärdig..
Lilla Emiia har suttit upp idag i soffan utan sidostöd!!
tänka sig, hon är jätte stark i ryggen o i nacken!
jag tog på henne en rosa body,vita strumpbyxer(kalsabyxer)rosa hårband o så en jeansklänning!
hon liknar en liten docka! min lilla docka! hehe..hon är så söt!!


idag händer d en hel del kan ja tycka, ska städa,handla, gå till apokeket,komma på va vi ska äta för middag, bada Emilia, o sen har nog hela dagen gått.. ja ok då.. d va itne så mycket som hände idag.. hehe..

Ringde en dietist innan idag, hon hade bara telefon tid på tis-tors mellan 11.00-11.30.. hm? om där e upptaget då? ja då får man väl ringa NÄSTA dag.. aja..
har inte så bråttom.. har ja överlevt tills nu så klarar ja mig nog en eller två dagar till =)

nä nu ska ja göra mig iordningn ska ju ner o handla osv!



 

ses!<3



 


Kommentarer

Postat av: Tezzan

Vill ju se en bild på din lilla vackra dotter...:)KRam kram

2009-03-09 @ 23:19:47
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback