idag idag idag idag.. ehmm? idag?

2009-03-18 @ 13:41:06
idag?
ja vad ska man göra. Samantha är på väg hit nu, vi ska gå en runda tillsammans =)
ja vill ut o gå så mycket ja kan,men min mage tillåter itne d alltid =(
vill ju gå ner alla extra kg som ja har kvar efter graviditeten,men d kommer..
ja kan tex bara äta sallad,knäckebröd o dricka vatten, ja Tee dricker ja med,men d e itne bra för min mage,men nått måste ja ju kunnaunna mig,, hehe..
nä maj ja ska på en undersökning nu om ca 2 veckor,så då efter d kan ja ringa en dietist,hon ville itne hjälpa mig när ja ringde henne sist, imed vi inte vet vad d e för fel på min mage..
aja.. ja överlever än så länge.. hehe.. =)

                                                                                                                                                    


Aja..livet går vidare..

ja vill säga förlåt till en viss person,
ja ber så mycket om ursäkt att ja sårat o sårat dig genom alla dessa år..
jag visste inte vad ja gjorde, det är ingen ursäkt till att ja betett mig så mot dig, men ja visste itne bättre o ja va ung o dum,o ja hoppas att du kan förlåta mig!!
du vet vem su själv är om du nu skulle läsa detta..FÖRLÅT!!


Emilia ligger här bvrevid mig o leker för fullt med sina leksaker på sitt bebygym!
hon är verkligen det bästa ja gjort o det bästa som hänt mig!
Hela hon skiner upp när ja sjunger för henne,.hon blir så glad, så d e d ja gör när hon blir lite ledsen, ja SJUNGER.. hehe.. kan ni tänka er d?!
d låter ju inte presic som d bästa,men d e duger bra åt min lilla sessa.. hon tycker om d iallafall o d e d enda som spelar nån roll =)

nä nu ska ja gå o synda =) med vad d säger ja inte   ;)

ses<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback