behöver jag verkligen?

2009-05-28 @ 19:57:41
Behöver jag verkligen säga vad som händer hos mig ikväll???





Nä jag ska alldeles snart hoppa in i ducshen,, tänkte ta lite mys sen efter de..

JA jag har "smakat" lite på godiset,.. hehe... va trodde ni? Att ja skulle låta den stå tills ja va klar med mitt?? NÄ NÄ NÄ.. det är väl VEVE "GODISMONSTRET" vi pratar om*??
 


hehe..

Emilia sover nu, men hon vaknar säkerligen om en stund, Säkert när jag står i duschen..
hmm..vad annars?

Jaha, då är disken undan plockad och lite ljus tända, nu är det bara till att mysa till sig framför tv:n ikväll..

sers<3

Kommentarer

Postat av: Pauline

Det är nåt fel med din blogg :S

2009-05-28 @ 22:00:14
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback