BESVIKEN!

2009-05-29 @ 21:41:58
Jag vet inte varför,men jag känner mig bara sååå otroligt BESVIKEN! 


Idag har ja gjort det vanliga,städat och myst med mina änglar, DANNE & EMILIA om det är någon som undrar..
Nu ikväll fick man lite besök,utav min mamma och dom, det fick bli ett snabbt besök för kl va mycket och Emilia skulle sova.. Tänkte gå ut på lite sidor som säjler barnvagnar,vi tänkte liksom köpa en ny till Emilia snart..

Nä, ja ska bara kolla lite på datan och sen tänkte ja krypa ner i sängen  o bara SOVA! 


ses<3

Kommentarer

Postat av: Pauline

Dina inlägg kommer ovanpå din header :S Eller det kanske bara är min dator?

2009-05-30 @ 03:03:58
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback