Emilia<3

2009-05-06 @ 15:36:40
Ah!

Jag har ju totalt glömt bort att skriva om alla framsteg min lilla SOLSTRÅLE har gjort..

1: Hon äter nu lite banan,potatis o lite morrötter =) MAX 3 skedar åt gången, sen efter de äter hon lite välling..
2: Hon vänder sig själv om från rygg till mage! Lägg nu hennes ålder på minnet, hon BLIR 4 MÅNADER nu på lördag..
3: Hon har kommit på att man kan SKRIKA jätte HÖGT, Sorry alla som bor runt oss nu,men vad ska man göra  åt de? ABSOLUT INGET! he he he =)
4: Hon "bablar" för fullt!
5: Hon svarar på tilltal och ger en ett ORDENTLIGT svar..
6: Hon skiner upp som en sol när hon får syn på mig eller Danne.
7: Hon leker med sina leksaker själv.
8: Hon kan sitta i sin egen köks stol.(
en antilop stol) DOCK inte mer än 15 min!!

ehm? ja de räcker väl så länge?? hehe..


Vi skulle ju varit i malmö nu,men det blåser så kraftigt att vi vill itne åka buss med Emilia då. Det skulle ta oss en timme att åka dit, och imed att det blåser så kanske hade det tagit längre tid.. ich åka buss med Emilia nu när hon kommit på att man kan skrika, NÄ TACK.. Vi får tyvärr skjuta fram det tills en annan dag...



nä nu ska man gå och SYNDA..


ses<3

Kommentarer

Postat av: Tezzan

Åååhhhh vad roligt att läsa att Emilia oxå är så tidig.. Alicias BVC sköterska har alltid sagt att hon e så himla tidig med allt.. Det e så gulligt när dem börjar att förstå vad man säger.. När Alicia var ca 4 månader så visste hon vad det gällde när jag frågade henne om hon ville ha mat... hon vet vad som gäller när jag frågar om vi ska gå o byta blöja oxå.. dem e sååå kloka o försigkomna våra små flickor... :)Vi får ses snart igen..Puss o kram

2009-05-08 @ 11:46:40
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback