helgen..

2009-05-03 @ 12:45:15

Yes, helgen har varit hur mysig som helst.

fredag : BARA MYS HELA DAGEN!! riktigt underbart, vi alla satt tillsammans i soffan o kollade på film på kvällen, ja & Danne delade en skål popcorn, MYSIGT!!!!

Lördag: ja,egentligen har vi inte gjort så mycket. Vi gick en liten skön runda i byn o sen gick vi upp till Pg´s o Danne mumsade i sig en mjukglass medans ja tog en drcika,(jag kan ju inte äta glass) Emilia sov sött i sin vagn,sen vandrade vi hemåt o tog en kopp te o snackade om ALLT & INGET!!

Söndag : Än så länge har vi inte gjort så mycket,vi har haft morgonbesök utav Dannes pappa, han stannade inte så länge men han hann i allafall att busa me Emilia och det tyckte hon om!! hehe, sen har vi (Danne) städat undan lite i våra VÄLDIGT STÄDADE SKÅP(not) hehe,.så nu vet man var man har sina saker =) tack hjärtat :P ja har mest bara suttit på min röv och inte gjort något,har inte orkat, känner verkligen att min allergi håller på att ta knäcken på mig, förhoppningsvis har mina allergitabletter kommit in på apoteket så ja kan hämta ut dom imorgon. A! mina ögon dom kliar,ont i halsen och snuvig till MAX!! BLÄÄÄ säger ja bara..

imorgon ska man få besök utav Dannes mamma, sen ska min mamma kanske osså komma, får se. vet ju hur det kan bli."mycket att göra"..

aja, nu ska ja tycka ännu mer synd om mig själv o gå o SYNDA och ta en kopp te!!

ses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback