NÄ!

2009-05-08 @ 13:20:12
Jaha. då sitter man här igen, utan nått vettigt att skriva om =/


Ja  & Emilia skulle gå ner o handla,men det tycket INTE hon kan ja lova.
Precis när ja tagit ut pengar så blir hon ARG ARG ARG!!!
Så ja fick vända vagnen & vandra hemmåt igen =/
TUR är väl de,för när vi PRECIS kom in så börja de små regna, men nu när ja tittar ut så har de visst slutat,
Aja, När danne gjort sejj klar o Emilia ätit(hon ska äta nu vid två) Så ska vi gå ut igen..
FÖRHOPPNINGSVIS får man handlat då =)

hmm,, ja jag ringde en massa "viktigta" samtal idag igen, Emilia vaknade vid åtta o ville upp,TUR va väl de,för annars hade ja missat TELEFON TIDEN =/ & de hade inte varigt kul =(



Emilia ligger här brevid i sitt BEBYGYM o leker fint.. Mn blir helt TÅRÖGD bara man tittar på henne.
HON ÄR VERKLIGEN DET BÄSTA & FINASTE jag & Danne har GJORT!
Att man kan känna så här för en liten beby, nä det VISSTE jag inte. JO ja visste att ja kommer ÄLSKA henne över ALLT ANNAT,men SÅ HÄR MYCKET?!! WOW! mitt HJÄRTA SPRÄNGS  snart!

SÅ MYCKET KÄRLEK!! SÅ MYCKET KÄRLEK!!




 

Nä om man skulle ta o LEKA AV SIG  med EMILIAs LEKSAKER  en stund ?



 

ses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback