söndagen den 10 MAJ!

2009-05-10 @ 22:05:42
Idag så fick ja en SOVMORGON! AAA så skönt det va,men ja känner nu att ja börjar bli trött igen. Emilia vaknar om en stund för att äta o sen ska hon sova för natten, o de LÄNGTAR ja till kan ka lova =)

Idag så har man träffat Regina o teo, Vi gick bort till pg´´s o mumsade på nått gott,sen va ja tvungen att gå hem för EMILIA skulle äta. & när vi  va bara en min hemmifrån så stannade BOBBY & KIM brevid, så vi stannade upp o snackade inån min. Sen va de nästan AKUT för emilia.. så vi skyndade oss hem ja gjorde en flaska till henne o hon fick mummsa i sig lite mat,sen blev hon gla igen =)

SÅ NÄ kim, BEBYSAR SKRIKER INTE 24 TIMMAR OM DYGNET!!
 hehe


sen har vi lagat mat, ja fick ju självklart äta glutenfri pasta men ja känner nu att magen inte tyckte om de iheller =/ hmm.. va ska vi då göra??!

nu ikväll tittade ja o danne på tv4fakta. om SIERIEMÖRDARE!! uchs!! tycker verkligen INTE om dom..

SKJUT DOM!! AVLIVA DOM!! KASTA DOM I ETT DIKE!! TROLLA BORT DOM!!
vad som,, bara dom försvinner!!!!!!!!!


 
sitter här o funderar över om ja ska åka till TOMELILLA på tis. o hälsa på OMA <3
hade varit mysigt =) de va ett litet tag sen man sågs =/ men gud va mysigt det var =)



nä nu ska ja kolla min mailj sen ska ja ta o äta o sen ska ja mysa me danne tills Emilia vaknar...


ses<3

Kommentarer

Postat av: Pauline

sv: Ja, så var det också för mig och många andra har jag hört. :)



Kom till oma på tisdag :D

2009-05-10 @ 23:13:55
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback