Tidigt tidigt..

2009-05-06 @ 09:10:54
verkligen,

Idag vaknade min lilla solstråle kl 7!! NÄ! ja som ville sova en stund till,men de ville verligen inte Emilia,så vi fick gå upp och så har vi varit vakna sen dess.. JAG har varit vaken sen dess. Danne och Emilia sover så ja passar på att göra en massa "ärenden" på datan..
gud vad viktigt de lät.. hehe.. nja lite viktigt är det iallafall..

Nu sitter man här hemma och dricker en morgon kopp te med mamma & Samantha. Jag hann ta en STRESS dusch innan dom kom, trodde itne att ja skulle hinnna med de gjorde jag =) Jag hann till och med att PLOCKA mina ÖGONBRYN!

Idag händer det en del roliga saker!
vi ska tex. åka till malmö och hälsa på min pappa och dom, Pappa visste inte om om han skulle hinna hem men han skulle skynda sig,vilket jag sa till han att han itne behöver. för om vi inte ses nu så ses vi på den STORA SLÄCKTRÄFFEN!!

Nä nu ska jag gå o synda och dricka upp mitt te och vara lite social med mamma och Samantha..



ses<
3

Kommentarer

Postat av: ginis

lättare att läsa nu gomman :)

2009-05-06 @ 11:33:01
URL: http://ginis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback