Trött..

2009-05-07 @ 14:45:52
Idag är jag verkligen trött..

Emilia vaknade halv sex imorse & var vaken i en timme,sen somnade hon om. & då passade jag med på att gå & lägga mig, vilket var en JÄTTE BRA ïde. För när ja vaknade (Emilia vaknade vill säga) var kl halv Elva.. OJ! sovit ett tag ja :D Men det behövdes. Och nu känner jag mig ÄNNU tröttare än innan =( A! vad ska ja göra för att bli piggare? Någon som har nån ide? Tänk nu på att ja har en 4 månaders beby FULL AV ENERGI!!
Vilket jag kan tycka är  JÄTTE KUL men man kan bli trött på de, ja menar, TRÖTTNAR hon ALDRIG?!

Aja, Nu sover hon iallafall så ja kan få lite "EGEN TID". Danne gick ner till byn för att handla..
Behövs MJÖLK..

Nä nu ska ja lägga mig på soffan och vila en stund..


ses<3

Kommentarer

Postat av: Pauline

Absolut! Vem vet, jag kanske har vägarna förbi en dag :) Miss you too darling! Pussa Emilia från mig :)

2009-05-07 @ 18:16:41
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback