ha ha ha!!

2010-02-28 @ 12:42:20
ja har en sak att berätta... men ja står nog över.. ha ha ha!!
'
veckan har varit hur underbar som helst. har ju varit me min nenne o träffat på lita roligt folk under helgen =) btw så hade ja super skoj i fredags ;)

i torsdags va man barnledig så då passa man på att göra trevligheter  ; )

nu sitter man o njuter av veckan som gått.. Emilia sover just nu, tråkigt,för ja hade planerat att gå ut me henne, kanske att gå ner till ankdammen, o mata dom stackarna.. får ju passa på att vara ute nu när SOLEN SKINER!! ha ha ha!

aja.. ska kolla lite bloggar sen ska ja ta en kopp te..


ses!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Hej. Jag satt och gjorde lite Naturkunskap A och körde fast på en fråga och tänkte söka lite på internet. Så skrev jag in det jag ville skriva in så kom din blogg upp. Jag satt och skummade igenom lite av det du hade skrivit och kom att undra vilken skola du går på. Går du kanske i Torsås? Det verkar så när du pratar om de olika kurser du läser och så vidare. Hör gärna av dig!

(Svara gärna på min blogg, för vet inte hur jag ska se det här). sofiaroussou.devote.se heter den i alla fall om du är intresserad!

Ta hand om dig! / Sofia

2010-04-21 @ 12:36:42
URL: http://sofiaroussou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback